Cum cumperi
MariaShop este un site cu inregistrare.
Inregistrare: click pe LOGARE, apoi CONTINUA de la CLIENT NOU si urmati pasii ceruti de site.
Puteti face comanda cand magazinul este inchis. Puteti adauga produsele in cos, numai ca nu puteti finaliza comanda, dar acest lucru este posibil, indata ce magazinul se redeschide. In felul acesta, va rezervati produsele.
Alegerea produselor: Produsele din magazin sunt sortate pe categorii si culori.
Meniul stanga contine categorii de produse si subcategorii, grupate pe tipuri de margele si culori, materiale sau utilitate.
Cum comandati
1. Studiati oferta noastra de produse, alegeti produsul care va intereseaza, click pe denumire sau poza si ajungeti in pagina de detalii. Pozele produselor sunt exemplificative, nu au valoare contractuala, ele pot diferi sensibil de produsul fizic. Sub poza se afla descrierea detaliata si produse "inrudite" cu cel accesat de dumneavoastra. In dreapta, introduceti cantitatea doritasi click pe iconita cu cosul de cumparaturi. Produsul adaugat, se va regasi in cosul din meniul dreapta si il puteti vizualiza. Comanda minima acceptata este de 30 de lei.
2. Continutul cosului de cumparaturi poate fi modificat in orice moment dinaintea expedierii comenzii. Puteti adauga sau scadea cantitatea comandata initial (trecand cantitatea dorita si apoi click pe ACTUALIZEAZA), sau puteti sterge produsul bifand patratelul din stanga produsului si apoi click pe ACTUALIZEAZA.
3. Puteti efectua comanda in etape, daca va logati. Continutul cosului se pastreaza pe perioada nedeterminata in acest caz.
4. Cand ati terminat de ales produsele si cantitatea dorita pentru fiecare faceti click pe butonul ”FINALIZARE”. Urmati apoi etapele descrise de formularul de comanda. ATENTIE! NU se poate comanda o cantitate dintr-un produs, mai mica decat cea pentru care este exprimat pretul de pe site. De exemplu, nu puteti comanda 0.5 dintr-un plic cu 50 de grame de margele de nisip.
5. Produsele cu stoc insuficient fata de cererea dumneavoastra vor aparea in comanda marcate cu *** si va trebui sa modificati cantitatea, dupa cum este indicat sub codul produsului (de ex. daca ati cerut 10 bucati, dar in stoc nu mai sunt decat doua, sub codul produsului apare scris in paranteza "maxim 2", cantitate pe care o veti modifica in patratelul din dreapta codului, la cantitate) Apasati apoi pe ACTUALIZARE (in josul comenzii). Numai astfel puteti trece la pasul urmator, finalizarea. Cat timp aveti in cos produse intr-o cantitate mai mare decat cea disponibila, site-ul nu va permite sa finalizati comanda.
6. Ati terminat cumparaturile...mergem mai departe cu FINALIZARE. Alegeti metoda de expediere, apoi click pe CONTINUA. Ultimul pas este ca, printr-o bifa, sa fiti de acord cu termenii si conditiile impuse de site, pe care va rugam insistent sa le cititi. Dupa finalizarea in mod corect a unei comenzi, in cateva minute, veti primi pe adresa completata de dumneavoastra, un mail de confirmare. Acesta reprezinta incheierea unui contract la distanta intre firma noastra si dumneavoastra, ceea ce creaza drepturi si obigatii pentru ambele parti.
7. Daca nu ati primit mail de confirmare a comenzii, inseamna ca nu ati efectuat operatiunile corect, sau nu ati completat corect adresa dumneavoastra de mail. Va rugam ca, in acest caz, sa nu postati inca o comanda inainte de a ne contacta.
8. Pentru situatia in care adresa la care locuiti este alta decat cea specificata in actul de identitate, va rugam sa va informati care este cel mai apropiat oficiu postal si completati la adresa POST RESTANT OPx, unde x este numarul oficiului postal. In momentul in care mergeti sa ridicati coletul, va trebui sa intrebati la posta daca aveti un colet la POST RESTANT, pe numele dumneavoastra. Aveti posibilitatea de a completa in contul dumneavoastra, la "Modifica intrarile din agenda", o adresa noua pe care o specificati la comanda, sau pur si simplu, cand finalizati comanda aveti opriunea SCHIMBA ADRESA. Va rugam sa nu faceti mai multe conturi pe acelasi nume, dar cu adrese diferite, fiindca este posibil ca, atunci cand site-ul "vede" doua conturi cu aceeasi adresa de mail sa nu va mai permita logarea. De asemenea, nu faceti doua conturi cu adrese de mail diferite, deoarece site-ul va va considera doi clienti separati si nu veti beneficia de discounturi de volum.
10. In panoul de comentarii puteti scrie orice credeti ca este important pentru comanda dumneavoastra. Tot aici va rugam sa treceti si datele firmei dumneavoastra in cazul in care doriti facturarea pe persoana juridica. Factura si chitanta le veti primi in interiorul coletului.
REDUCERI, DISCOUNTURI
* Discount-uri in functie de valoarea totala a comenzii (exceptand taxele de transport)
201 - 500 Ron - reducere de 5%
501 - 800 Ron - reducere de 7%
Peste 801 Ron - reducere 10%
Peste 1000 discount-ul se poate negocia
* Discount-uri ocazionale
20% la a 5-a comanda de minim 100 de lei, cu conditia ca cele 5 comenzi sa se fi efectuat in ultimele 3 luni
5% discount, daca plasati o comanda la aniversarea dumneavoastra, cu rugamintea sa ne atentionati ca “trebuie sa va spunem la multi ani” ?
20% numerele de argint
Reducerile se acorda la valoarea totala, excluzand taxele de transport. In cazul in care la una din comenzile dumneavoastra se suprapun mai multe discount-uri, facilitatile nu se cumuleaza, ci se aplica numai discount-ul cel mai mare. De exemplu, daca ati facut o comanda de 300 de lei si site-ul va calculeaza 3% discount, dar acea comanda este a 5-a pentru care beneficiati de reducere de 20%, vi se vor acorda numai cele 20 de procente, nu si cele 3.
Precizari
1. Nu acordam facilitati sau conditii sau discount-uri speciale pentru comanda dumneavoastra, altele decat cele prevazute pe site. Pasta de modelat Fimo, Cernit, sau alte marci nu beneficiaza de discount. Intr-o comanda mixta, care contine pasta de modelat si alte produse, discount-ul se adauga numai la valoarea rezultata dupa scaderea sumei platite pentru pasta de modelat
2. In cazul in care nu mai avem in stoc produse din comanda dumneavoastra, le vom scadea din totalul comenzii sau, daca avem un produs similar, le vom inlocui. Daca doriti sa fiti consultati cu privire la potentiala lipsa din stoc a unui produs, va rugam sa mentionati acest lucru in panoul. de comentarii, inainte de a finaliza comanda dumneavoastra.
3. Dupa ce comanda dumneavoastra a fost inregistrata, nu se mai poate reveni asupra ei. Nici noi, nici dumneavoastra, nu putem modifica o comanda.
Puteti face adaugiri la ea, numai efectuand o alta comanda, oricat de mica, dar nu si dupa ce statusul comenzii principale s-a schimbat din comanda "in lucru" la statusul "finalizata". De asemenea, nu puteti anula o comanda dupa ce a trecut la statusul "finalizata" Mentionati numarul comenzii principale in panoul de comentarii, pentru a evita expedierea in 2 colete separate. Nu puteti renunta la unul sau mai multe produse din comanda deja efectuata, ci numai sa solicitati anularea comenzii, in scris. Pentru o comanda principala, nu puteti face decat cel mult doua completari
4. SE ADAUGA 10% la valoarea totala a comenzii, daca solicitati regim de urgenta. Aceeasi taxa se aplica si comenzilor pentru care se solicita conditii de ambalare sau expediere, altele decat cele folosite de noi in mod curent. Orice solicitare de exceptie, se ia in considerare si se taxeaza cu 10% numai daca a fost exprimata in scris, in panoul de comentarii al comenii pentru care se face solicitarea. Orice cerinta ulterioara, trimisa pe mail sau solicitata telefonic, nu se ia in considerare.
5. Toate preturile afisate au TVA inclus!
6. Taxele de expediere, precizate in formularul de comanda (10 lei pentru Posta Romana si 16 de lei pentru curier), sunt valabile indiferent de greutatea coletului.
Livrarea se face gratuit prin Posta Romana pentru comenzi de peste 150 de lei si prin curier la valoarea comenzii mai mare de 300 de lei.
Clientii care se afla intr-o localitate in care nu exista agentie Nemoexpres, dar care doresc neaparat expedierea prin firma de curierat, vor plati taxa de transport direct la curier.
7. Comenzile care nu intrunesc conditiile de baza nu vor fi validate. Comenzile care, din anumite motive, nu sunt validate, nu vor fi luate in considerare, deci nici expediete. MariaShop nu va avertiza in nici un fel asupra acestor comenzi, considerand ca ati luat cunostinta despre prevederile de pe acest site atunci cand ati efectuat comanda.Ne rezervam dreptul de a inceta colaborarea cu persoanele care nu au ridicat coletul expediat de Mariashop, sau clientii cu care am avut o colaborare sau comunicare defectuasa.